tisdag, december 31, 2013

Temaläsning

Temaläsning har jag sett att det är många andra bloggläsare som har och jag har bestämt mig för att också testa det. Det innebär alltså att man under en viss tid läser böcker som tillhör ett specifikt tema. Ofta kan jag fastna i en och samma genre ett tag och därför tror jag att det här med temaläsning kan passa på ganska bra.

Jag har bestämt mig för att under åtminstone januari läsa (själv)biografier. Jag har redan kommit på flera stycken som jag vill hinna med att läsa. Dock har jag inte bestämt mig till hundra procent ännu men jag har ju några dagar till på mig att bestämma mig. När jag har bestämt mig kommer jag att presentera alla de valde böckerna i ett inlägg för er som är nyfikna.

Ni får jättegärna skriva en kommentar i detta inlägg om ni har förslag på (själv)biografier som jag borde läsa. Eller ni kanske har förslag på andra teman som jag kan ha i fortsättningen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar