tisdag, december 31, 2013

Gott Nytt År

Jag är tillbaka!

Jag kommer från och med det nya året börja blogga på denna blogg igen. Roligt va? Jag tycker i alla fall det. Anledningen till att jag tog en paus från bloggen var för att jag hade prestationsångest gällande läsandet. Jag kände att jag var tvungen att läsa en hel massa böcker för att ha någonting att skriva om. Och eftersom skolan drog igång igen så hann jag inte läsa så mycket och därför bloggade jag inte heller.

Nu är det alltså nytt år imorgon och under det nya året kommer jag att blogga för min egen skull och även om jag inte läser 14 böcker i månaden. Jag kommer inte ställa lika höga krav på mig själv, vilket inte kommer att bli så lätt. Jag har alltid ställt höga krav på mig själv och det är någonting jag kommer att få arbeta med i framtiden.

Jag kommer under de närmaste dagarna sammanställa lite av de mål jag har med läsningen under 2014 samt göra en nyårsutmaning som Louise hade på sin blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar