söndag, september 01, 2013

Augusti 2013


    

         

         

         

    

Antal lästa böcker: 13 st
Antal svenska: 13 st
Antal engelska: 0 st
Antal lästa sidor: 2192

Kommentarer: Är nöjd med både antalet böcker och antalet sidor. Dock känns det lite trist att jag inte hann med så många andra böcker än Astrid Lindgren. När kursen var slut var min läslust lite i botten och jag hade uppehåll på ungefär två veckor. Jag har inte skrivit någon recension på någon av böckerna, men det kommer nog någon inom kort.

Månadens bästa: Ingen sommar utan dig och Sommar för evigt av Jenny Han. Med andra ord de böcker jag läste som inte är skrivna av Astrid Lindgren. Om jag även ska välja en Astrid Lindgren-bok så får det nog bli Mio, min Mio.

Månadens sämsta: Sunnanäng av Astrid Lindgren. Återigen tar det emot att säga att en av Astrid Lindgrens böcker är sämst, men bara för att den var sämst denna månad betyder det ju inte att den var dålig. 

Tankar om september: På tisdag börjar jag termin 6 av 8 på lärarprogrammet så det betyder alltså fullt upp med plugg. Förhoppningsvis kommer jag att få tid över till att läsa någonting annat än kurslitteratur också. Eller ja, jag kanske får ta mig tid helt enkelt. Hoppas på att åtminstone ta mig igenom 2-3 böcker beroende på tjocklek. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar